INSTAGRAM

nagłówek

26 października 2014

Zwariowana książkoholiczka!

Hej!
Więc na wstępnie opowiem wam troszkę o mojej nietypowej osobie :)
Jestem osobą otwartą na nowe znajomości, jednakże odrobinę nieśmiałą.
Zwariowaną, a za razem rozważną.
Odważną, jednak czasami strachliwą.
Miłą, a jednak wredną (tylko wtedy gdy ktoś naciśnie mi na odcisk :) )
Dzielącą się wszystkim, ze wszystkimi, a jednak bardzo zamkniętą w sobie.
Głupią, jednocześnie potrafiącą zabłysnąć.
Uśmiechniętą, a jednak tak często dławiącą się łzami.
Tak więc, mam wiele obliczy :) Jestem jedną wielką tykającą bombą, nigdy nie wiadomo kiedy wybuchnę.
Mam nadzieję że się zaprzyjaźnimy! :)
Madzixx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
Aris Carmen Light
Szabloniarnia w Łatki
Źródła
1 2 3 oraz podziękowania dla Silent One za pomoc