INSTAGRAM

nagłówek

1 lutego 2015

Leigh Fallon- „Córka Żywiołu”.

Cześć!
Dziś przychodzę do was z recenzją książki Leigh Fallon- „Córka Żywiołu”. Książkę miałam okazję zakupić w Biedronce, za bodajże 9.99Zł, więc zbyt wiele nie straciłam. Książka prezentuje się o tak:




Ma 316 stron (razem z podziękowaniami), oraz przepiękną okładkę! Uwielbiam kolor niebieski, więc nie było mowy o zostawieniu jej na półce w Biedronce! J Na tylnej okładce mamy mały posmak fabuły książki, pozwolę sobie zacytować:
„MIŁOŚĆ BYŁA IM PISANA
Magan Rosenberg przeprowadziła się do Irlandii i nagle wszystko zaczyna nabierać sensu. Choć dorastała w Ameryce, w nowym miejscu czuje się jak w domu. W szkole poznaje wspaniałych przyjaciół i zakochuje się w tajemniczym, przystojnym Adamie DeRisie. Wkrótce odkrywa jednak, że jej uczucia względem Adama związane są z losem przypieczętowanym całe wieki temu-moc, która ich przyciąga do siebie może doprowadzić do ostatecznej zagłady.”
Czytając ten opis, cóż stwierdziłam, że warto spróbować, może książka rzeczywiście nie jest taka zła, i przesiąknięta obleśną miłością. Cóż, hmm pomyliłam się.  Sam prolog i pomysł na opowieść był naprawdę bardzo, ale to bardzo dobry. Ale co ja poradzę, że po prostu nie lubię książek, w których co zdanie jest jakieś wyznanie miłości, albo, „ Ohhh, jaki on wspaniały Ohhh Ohhh” – ja wiem, że teraz przesadzam i jestem wredna, ale co zrobisz- nic nie zrobisz to jestem ja!
Na samym początku poznajemy główną bohaterkę Megan, która przygotowywuje się na pierwszy dzień w nowej, kolejnej szkole. Megan według mnie jest typową nastolatką, rozmawia o facetach, śmieje się, gdy ktoś powie kiepski żart. W nowej szkole jest strasznie zagubiona, jednak poznaje Caitlin, która oczywiście jej pomaga.  W krótkim odstępie czasu poznaje Adama i się w nim zakochuje (Niczym Zmierzch! OMG) Cała ta znajomość rozkwita jednak potem okazuje się, że biedni nie mogą być razem, z powodu jakieś klątwy czy przeznaczenia czy jak tam sobie chcecie.
Powiem wam troszkę o Adamie, więc również jest on nastolatkiem i ma dwójkę rodzeństwa (siostrę i brata) Cała trójka włada żywiołami, dzięki czemu jest pokój na całym świecie.
I teraz zjadę tę książkę. Fabuła niczym ze Zmierzchu! Nieszczęśliwa miłość Romea i Julii, jednak zakończona happyendem. Ja rozumiem, że w książce, opowiadaniu chodzi o bezpieczeństwo naszej kochanej Megan, ale znowu przewożenie jeepem, oczywiście z obstawą (ZNOWU ZMIERZCH). Nie wiem, co chcę tutaj jeszcze napisać, nie wiem, co napisałam. Głównie to, co myślałam. Już się zamykam.


Do Usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
Aris Carmen Light
Szabloniarnia w Łatki
Źródła
1 2 3 oraz podziękowania dla Silent One za pomoc